Samsung B5722 8 GB / bruin / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung B5722 8 GB / bruin / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

leon zrx 22-09-2011

Als hij het doet is het een perfect toestel.
Ik heb hem inmiddels de 4e keer defect en wil hem niet meer terug.
Ik krijg of een nieuwe van samsung of het geld terug.
Ik had ook problemen dat hij spontaan uitviel en dat als ik wisselde tussen de kaarten dat ik de beller wel hoorde maar zij mij niet tot ik neerleg en terug belde en dan ging het wel goed. de telefoon liep vaker vast dus moest dan opniew opstarten enz. kortom veel problemen maar als hij het deed was het een prachtig toestel. helaas had ik een pech telefoon.

Kees6591 22-08-2011

Samsung maakt een telefoon waar twee sim kaarten in passen. Handig als je een goedkoop abb. ergens kan scoren. Maar het omzetten van het ene naar de andere kaart is omslachtig. Met het opnieuw opstarten iedere keer als je van kaart wilt wisselen. Dan ben ik dus twee minuten bezig. Wel worden binnenkomende berichten en oproepen door gegeven. Maar het apparaat is niet erg trouw aan zijn instellingen. Aan de symbolen meen je te kunnen afleiden met welke kaart je belt. Wat een verrassing als de factuur laat zien dat ik gewoon met mijn dure abb. heb gebeld. Dus extra opletten is ontzettend belangrijk. Verder is de T9 die samsung heeft geïnstalleerd, behoorlijk vergeetachtig. Intussen heb ik al een keer of tien mijn complete vocabulaire moeten instellen. Dit schijnt overigens bij meer samsung toestellen voor te komen. De toetsbeveiliging is ook niet het sterkste punt van de samsung. Regelmatig blijkt de beveiliging er gewoon weer af te zijn. Intussen is het toestel nog slechts met de luidspreker te gebruiken. De speakers is gesneuveld en samsung beweerd dat dit door vocht komt. Wonderlijk. Het ding heeft nooit goed geluid voortgebracht. De headset is geen aanrader.
De connectie met mijn apple computer is ook echt minimaal.
Wat overigens handig is bij een touchscreen, is dat bij schemering heel goed de letters worden gezien. Bij fel zonlicht zie je overigens zo goed als niks. Dus om nou te zeggen dat ik een lange relatie zal hebben met deze telefoon, niet echt.

Orshoka 01-09-2010

na bijna een jaar gezocht te hebben naar een touchscreen dual sim eindelijk deze ontdekt en gekocht.
Ik had een samsung Star dus was al gewend aan het touchscreen systeem.
Liep steeds met mijn werk & privé telefoon. Idd met één druk op het knopje verwissel je van Sim.
Dit zou een standaardmodel moeten worden voor ieder met een werktelefoon : men kan die programmeren van 8 tot 18u bv!
En maar één lader! en het zelfde in de auto. bovendien heeft deze een bluetooth en kan ik hem altijd met mijn GPS (Garmin 265) verbinden en moet ik ook niet meer switchen.
Moet nog juist een paar adressen finetunen en dubbele deleten ... verder alles perfect tot zover!